Shopat!

Hej Hej!
I dag har jag varit på Center syd med Caroline,mamma och Ida.
Jag köpte en kjol och ett par skor sedan var jag jätte nöjd.

När vi hade varit på center syd ett bra tag så gav jag min telefon till caroline för jag hade ingen väska med mig så hon fick ta den sedan gick jag och mamma till H&M och Caroline och Ida gick till Gina.
Mamma handlade några saker på H&M och sedan gick vi till Kaphal och där hitta vi en bikini till mig men den passa inte så vi gick till Gina för att Ida och Caroline var ju där.
När vi kom till Gina var dem inte där.
Så jag och mamma var tvungna att leta efter dem men vi hitta aldrig dem så jag och mamma bestämmde att vi skulle gå in till apoteket och fråga om vi fick låna en telefon eftersom Caroline hade min telefon.Men när vi var på väg in till apoteket såg vi dem gå där och vi skrek hallå hallå.
Ida och Caroline hade också letat efter oss alltså hade vi gått om varandr.
hihi.
sedan åkte vi hem <3

Mina skor och Min kjol

.

//Margit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0