Passat vendela

idag har jag passat vendela hon somnade klockan 11 imorse så jag satt framför datorn. När hon vaknade vid 13.30 så gick vi till lekparken vendela ville såklart INTE gå därifrån. De slutade med att jag fick BÄRA henne och köra vagnen brevid. När vi skulle gå till mammas jobb var de mycket folk på gatan.  De var en Jätte bred man framför oss plötsligt stannade han och gick bak några steg. JAg hade ju vendela i famnen så vi körde på honom...   Gissa om han blev sur :S

vendela
Idag passade jag vendela. hon somnade kl 11 och vaknade kl 13.30 när hon vaknade gick vi till lekparken vi lekte där länge men när klockan var halv tre tyckte jag att de räkte. Men vendela ville ABSOLUT INTE gå där ifrån fast jag sa att vi skulle bada. Efter en stund lyckades jag få med henne & vi började gå till mammas jobb. När gatan kom ville jag att hon skulle sitta i vagnen ( om hon går kanske hon blir påkörd av en cykel eller nåt) Men de ville inte hon så de slutade med att jag fick BÄRA henne och vagnen fick fint följa med (brevid) . När vi hade kommit till tårget som var packat med folk gick vi lite snabbare men den breda manen framför oss gick långsamt tillslut stannade han så jag och massa andra människor körde på honom. jag gick snabbt iväg och in på mammas jobb <3

                                    // Alva





oj oj oj

Kommentarer
Postat av: Maja :)

Så sjukt sötttttt hon är ! :))<3

2009-07-22 @ 18:07:51
URL: http://sjjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0