ven ven strålande ven

hej hej idag har jag blivit rädd. Vendela kollade i nån låda som han vi hyrt huset av inte plockat undan (än...) där i låg
glödlampa, batteri, ficklampa, mobil laddare, spik och andra elektriska saker. Jag hade inte koll på henne för jag satt ju vid dattan och gjorde inget men så plötsligt hostade hon till. Mamma kom och Vendela höll på att ÄTA UPP ett av batterierna!" mamma skyndade sig att säga ut med de ugh! När vi upptäckte att batteriet va rostigt sprang jag till vasken och sköljde vendela mun. HON KUNNDE DÖTT :( ups

// alva :)

jag har ingen bild på när hon åt men jag har en annan bild. Där hon somnade igår ...

hihi söt söt

föresten jag sak till ven imorgon :) fast jag kommer inte hem från klockan halv sex. Tyvär... 
tänk om hon blir sur :() ups




hiih så sött så :)

Kommentarer
Postat av: anonym

så sööt :)))))

2009-08-06 @ 11:06:28
Postat av: alma

heeej

2009-08-11 @ 12:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0